Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


MoederIADHkind schreef op 16-04-2024 om 11:46:

Het vraagt moed om te doen wat je deed. En liefde. Voor je dochter. Jezelf. De rest van je gezin.
Ik weet dat het het allerhardste besluit is wat je hebt genomen. Maar het is in het belang van iedereen, inclusief je dochter.
Virtuele knuffel voor jullie allemaal!

Ik ben het helemaal eens met deze woorden. 

Wat een dapper en gruwelijk moeilijk besluit Ciska. Een knuffel! 

Nu op NPO3: Verward (o.a. over stemmen horen).

Ook over een jonge vrouw, Demi, met wie het nu heel goed gaat.

Ik heb begrip en respect voor jullie moeilijke keuze Ciska.
Ik denk zelf dat je het goed inschat, jullie kunnen ondanks al jullie liefde dit niet aan.
Ik denk dat dit een neerwaartse spiraal zou worden, kind wat zich zo schuldig gaat voelen omdat ze voelt en ziet dat bij ouders de rek eruit is.

Ik wens jullie heel veel sterkte en weet dat er hier meegeleeft wordt met jullie alle drie.

♥️♥️

Ciska78

Ciska78

19-04-2024 om 12:43 Topicstarter

onderweg voor zo een gesprek met BC, mentor, VNG, RETT, gezinsvoogd, coördinator vervolgplekken, en wij.
We zijn erg benieuwd wat hier uit gaat komen.
Doel van het gesprek:
Wat heeft dochter nu nodig en wat is nodig voor een best passende vervolgplek.
Ben best wel zenuwachtig eigenlijk.

Wens jullie voor vanmiddag alle kracht toe die er nodig is. Dat er maar een goede, passende plek is voor haar. 🍀🕯️🙏🏻

Heb je de vragen opgeschreven? 
Jullie doen het goed Ciska 

succes en sterkte Ciska♥️ 

Heeft het gesprek jullie wat gebracht?

Hopelijk was het een goed gesprek en heeft het een goede oplossing (voor nu) opgeleverd. Wat is het toch zwaar voor jullie. 

Ciska78

Ciska78

20-04-2024 om 21:34 Topicstarter

nou, het gesprek is eigenlijk best tegen gevallen. Weer geen knoppen door gehakt en meer van; we moet eerst nog dit en dat uitzoeken.
Vermoeiend en frustrerend was het eigenlijk, 

Ciska78 schreef op 20-04-2024 om 21:34:

nou, het gesprek is eigenlijk best tegen gevallen. Weer geen knoppen door gehakt en meer van; we moet eerst nog dit en dat uitzoeken.
Vermoeiend en frustrerend was het eigenlijk,

Wat een domper Ciska, wat gaat het ook traag allemaal!


Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.